20131202_marketingnapok

Második marketing nap

Február 8-án Szegeden.

- Miért és hogyan érdemes új sportegyesületet alapítani?
- Hol, miért és hogyan kell ma pályázni egy tájékozódási futó sportegyesületnek?
- Még mindig érdemes beszélni arról, hogyan rendezzünk, vagy hogyan ne rendezzünk versenyt. Hogyan válasszunk megfelelő célhelyet versenyeinknek?
- Milyen külső és belső kommunikációnak kell lennie egy jól működő sportegyesületben?
- Hogyan használjuk ki az internet adta lehetőségeket az egyesületünk kommunikációjában?

Ha kíváncsi vagy a fent megfogalmazottak hátterére, akkor gyere el az MTFSZ Marketing és Kommunikációs Bizottság által szervezett szakmai napra!

Helyszín és időpont:
Szegeden, február 8-án 10 órától 15 óráig (kávészünetet és egy szendvics ebédet tartalmaz).

A szakmai napon az MTFSZ Sportágfejlesztési stratégiában megfogalmazott alapelveknek megfelelően fórumot szeretnénk biztosítani sportágunk jelenlegi helyzetének és jövőképének megvitatására, azzal a céllal, hogy minél több magas színvonalú, eredményes, pozitív médiavisszhangot kiváltó tájfutó esemény kerüljön megrendezésre Magyarországon.

Előadások:
Fehér Ferenc: Sportegyesület alapítás és működtetés, sportegyesületi pályázati lehetőségek ma Magyarországon
Paskuj Mátyás: Versenyrendezés: célhely kiválasztása, kialakítása, funkciója a versenyeken
Kecse-Nagy Sándor: Kommunikációs önvizsgálat a tájékozódási futó sportegyesületekben

Ha kíváncsi vagy a tapasztalataikra, feltétlenül várunk! Gyere el és tevékenykedjünk együtt sportágunk fejlődésért, csináljunk minél jobb versenyeket!

A részvétel természetesen díjmentes, előzetes regisztrációhoz kötött. A szakmai nap megrendezéséhez minimum 10 fő részvételére van szükség. Regisztráció és további információk a paskujm@gmail.com, valamint a 06-20-9521-022 telefonszámon kérhetők.